niedziela, 5 września 2010

Honorata Skarbek podobna do ...

Przed chwilą zrobiłam małą ankietę kogo przypomina Wam Honorata Skarbek Honey (@honorataskarbek). Bardzo dużo głosów oddano na Jasmine Villegas,Miley Cyrus czy Selene Gomez.Jednak najbardziej nasza @honorataskarbek przypomina nam ... UWAGA,UWAGA!
VANESSE ANNE HUDGENS!
Osobiście jestem takiego samego zdania.

Honey jest tak samo zmysłowa,delikatna,piękna,energiczna,sexowna,przekazuje taką samą energię!

Macie kilka zdjęć dla porównania : (wiem,że niekoniecznie oddają tę samą sprawę,ale nie miałam czasu na szukanie innych zdjęć Vanessy)

Czy jesteście takiego samego zdania?Nie zgadzacie się z ankietą?Jaką inną gwiazde przypomina Wam Honey?

1 komentarz:

  1. hehehe dużo osób mi tak mówi :P ale ja sama nie wiem :D dzięki za głosowanie :D buziaki wielkie <33 :*

    OdpowiedzUsuń